.


Foto: Jag ©
Sommaren som precis har börjat är snart slut. Det är bara dagar kvar till början på något nytt. Eller början på slutet.
Sommaren har varit underbar med otroligt fina vänner,sol,bad,min D40,Gotland,Träskö,Skåne,Drömcafeét,kung,mysigt filmtittande en regning dag med alla 13 sysslingar på landet,glass i stora mängder,båtåkande i skärgården, Medeltidsveckan på Gotland,reaköpande,Gröna Lund och en massa massa annat.
Och min blogglust har inte funnits till på hela sommaren, men det har ju inte bara berott på det. Min dator har i princip varit paj hela sommaren och jag har också lyckats råka radera ALLT på hårdisken så i princip alla mina bilder från sommaren 09 är borta. Så jag måste lämna in den för att få tillbaka allt, och innan det kommer det bli lite halvbra inlägg.
Men ni anar inte hur mkt jag har saknat att blogga, så när min dator är lagad, förvänta er att bli bombade med bilder och ord.

Kommentarer
Postat av: Aina

Vad fin blogg du har!

Allt bra med dig?

Hur får man reklam på sin blogg?

2009-09-10 @ 17:12:37
URL: http://singit.blogg.se/
Postat av: sara

riktigt fint :)

2009-09-12 @ 14:17:51
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej!

Har precis anordnat en tävling där man kan vinna ett eget designat smycke med berlocker alltifrån donut´s, cupcakes, lollipos och massa mer!

Var med o tävla du oxå:)

Kika in på bloggen www.pinkybell.webblogg.se

Kramar

Isabelle

2009-09-16 @ 18:43:40
URL: http://pinkybell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0