When I woke up this morning

Nalle
När jag kom hem till mamma så satt där en liten björn, min björn som jag har haft sen jag
var liten bebis
, iklädd en klänning som jag hade på mig när jag var liten. Är den inte söt? ^^

Hej på er nallebjörnar! Idag har det varit fint väder ute, dock inte så mycket sol tyvärr... Men jag hoppas att det är fint väder imorrn så att man kan ha kjol på sig i alla fall ^^ Hur har er dag varit, har ni haft sol?
Idag skulle jag gå på en hundutställning med Iris och Maja
som var ganska tidig, så jag behövde gå upp klockan sex på morgon.
Väckarklockan på mobilen ringde 05.50 och min första yrvakna tanke var
''Varför stänger inte pappa av sin mobil, och vem ringer nu tidigt på morgon?!''
Men efter några sekunder kom jag på att jag ställt väckarklockan dagen innan och jag öppnade ögonen och sträckte mig efter mobilen för att trycka på ''stäng av alarm'' knappen. Jag slängde mig ner på kudden igen och tittade mig omkring, sen märkte jag att något mjukt låg på min arm. Minou. Jag satte mig upp och råkade väcka henne och hon traskade iväg. Sen satt jag i sängen i säkert en halvtimme tills Maja (pappas flickvän) kom ner och sa
''Du verkar trött, du behöver inte följa med om du vill. Det är en annan hundutställning 16 Maj här i Tierp som du kan följa med på, och den är inte lika tidig.''
Jag nickade och sa att jag faktiskt var lite trött och jag sa att jag jätte gärna ville följa med nästa gång, så det blev ingen hundutställning för mig idag. Jag var hemma och tog det lungt i stället, vilket också var mysigt.
Och det gick väldigt bra för Iris faktiskt, hon kom etta i sin grupp! Sen när hon kom hem var hon ganska utmattad och somnade nästan direkt.
Goodnight folks!

Kommentarer
Postat av: Pauline

hah, u deserve it ! (a)

2009-04-27 @ 08:37:12
URL: http://paulinef.blogg.se/
Postat av: emma

sv: ååh tack :D haha, och det var ingen dålig komplimang, tycker jag, twilight feeling? ;D tackar tackar!

tack ^^ headern har staticmonkey.blogg.se gjort åt mig :)



förstår att du var trött :P och på en helg är det inte alltid jätte kul att gå upp så tidigt. kul attdet gick bra för henne!

2009-04-27 @ 16:34:30
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad gulligt!

2009-04-28 @ 17:23:26
URL: http://esmopolitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0