Jag ser det snöar, jag ser det snöar...


Bild från i somras. Fotograf: Ella

Dagens tillstånd:
Trött, ont i magen, trött...
Dagens borde: Plugga SO...
Dagens frisyr: Bara mitt korta hår som dinglar omkring som det vill
Dagens klädsel: Det här linnet,en rutig halsduk,slitna jeans och Lacoste skor.
Dagens materiella vill ha: Höstskor.
Dagens nedräkning: Höstlovet!
Dagens fundering: Varför är jag så trött?
Dagens roliga: Att det snöade idag!
Dagens inspirationskälla: Höstlöven utomhus
Dagens blogg: Caritas!
Dagens lycka: Det snöade!
Dagens beroende: Ballerinakex
Dagens låt: Naive-The Kooks

Kommentarer
Postat av: Carita

svar - men aw sötan, tacktackmyrstack! :* <3

mitt favoritämne är nog svenska, franska eller engelska. haha, hej språknörd, men ja. ^^ själv då? :] och herregud vad söt bild! OCH GUD VAD GULLIG DU ÄR SOM UTSER MIG TILL DAGENS BLOGG! puss :>

2009-10-14 @ 20:09:37
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0