Frågor som får svar.




Har du några husdjur?
Ja, två katter som heter Majong och Minou och två hundar som heter Rufus och Iris och en ökenråtta vid namn Piff.
Vad är ditt besöks rekord?
42 är mitt besöksrekord, och det var på min födelsedag- 13 juni
Favoritchips?
Lantchips!
Föredrar du sött eller salt?
Jag föredrar både söta och salta godisar, men när det gäller människor föredrar jag nog söta.
Vår eller sommar?
Svårt val. Jag gillar alla årstider, alla är härliga på sitt sätt. Men om jag måste, väljer jag sommar.
Utlandsresa eller campingresa?
Gah! Utlandsresa.
Kollar du på ESC?
Japp, när det går på tv så.
Hur kan du va så söt?
Tack sötaste du! Du anar inte hur glad jag blir ^^

Åh hörni, tack för alla fina kommentarer, jag blir så glad! Jag läser alla kommentarer, men jag hinner inte svara på alla, jag svarar om ni frågar något eller så. Och självklart kollar jag in på era bloggar också ^^
Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: modemix

fina bilder, har mailat angående armbandet igen! HÖR AV DIG

2009-06-22 @ 14:48:15
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu är jag klar med designen!

Du kan kolla här,

www.fridaisfine.blogg.se/smultronflickans

Men sen kommer det vara alla dina typsnitt och så som vanligt. Bra headern, bredden och bloglovin som kommer läggas till på den här bloggen:)



Men om jag ska lägga in den så måste jag ha din epost och lösen till inloggning, och bloggen kanske kommer att se lite konstig ut i 15-30 minuter, okej? :)

2009-06-22 @ 18:18:57
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: det var rabarberkaka men sak samma, smakar gott båda två:D och ja det var pärlsocker.

Haha jag har inte hunnit sätta igång än, eller jag har ätit bara 2 glassar hittills, pigelin och sandwhich. Ska äta mer på torsdag och helgen:D

vilka har du ätit då?



Bra svar! och fina bilder, särskilt den andra<3

2009-06-22 @ 18:40:48
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Jenna Cecilia ♥

Fina bilder :)

2009-06-27 @ 19:07:43
URL: http://girlfantastico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0